
Seguim amb els Tallers de Sensibilització en convivència i diversitat. Aquest és pels alumnes de l’ESO de l’Institut Bages Sud de Castellbell i el Vilar.
La finalitat del taller és reflexionar sobre situacions de racisme, xenofòbia i discriminació per raó d’origen, religió, entre altres, i oferir eines per identificar-les i estratègies per abordar-les.
També posar en valor la nostra societat des del vessant de la diversitat.
Ho fem a partir de tècniques del teatre social com ara els pretextes dramàtics de l’Allan Owens.
Taller en col·laboració amb la diputació de Barcelona.